keskiviikko 17. elokuuta 2011

C'est Mon Anniversaire!

Arvatkaa kuka täyttää tänään vuosia! Super Sweet 16! Ei kyllä oikein tunnu missään, luulin et ois jotenki vanhempi olo, mut ei... Pienempänä 16-vuotiaat oli isoja ja pelottavia, enkä mä tunne olevani noista kauheesti kumpaakaan. Se tuntuu vaan oudolta, että Jenkeissä saisin jo joissain osavaltioissa ajaa autoa ja monessa maassa ostaa juomia. En kyllä todellakaan osaa kuvitella itseäni auton rattii, eikä siitä varmaa tulis yhtää mitää:D. Paula ratissa - saletisti ruumiita. No, kahden vuoden päästä nähdään sit, et mitä tapahtuu...

En oo suunnitellu juhlivani mun synttäreitä mitenkää, ja kun äitiki kysyi mitä haluun tehdä, niin pää raksutti vaan tyhjää... Lahjaksi oon saanu rahaa porukoilta ja sukulaisilta, enpä mä kauheesti muuta tarvitsekaan:)

Kävin tossa just lääkärissä aamulla, piti selvitellä vielä reseptit koko vaihtovuodelle. Käytiin siitä sit äipän kanssa salaattilounaalla. Nyt on masu täynnä ja kiva olo, kun ei oo oikeen huolta mistään (vaikka pitäisi). Lähtöön on enää nimittäin se 2 viikkoo jäljellä, onneks on jo väliaikaiset muuttoilmoitukset ym. tehty Kelaan ja maistraattiin. Enää puuttuu tuliaiset, ja varmaan laukkukin kannattaa jossain vaiheessa eeeehkä pakata?

Oon välillä meinannu kuolla tylsyyteen, kun ei oo oikeasti mitään tekemistä. Kun muut on koulussa, mä vaan hengaan kotona ilman mitään järkevää tekemistä. Ensimmäisen viikon se oli hauskaa, mut ei todellakaa enää. Suoraan sanottuja IKÄVÄ KOULUUN.


Nyt alan siivoilemaan kämppää ja vähän myöhemmin suuntaan Pumppiin rääkkäämään itseäni!:) Adios!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti