sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

J'♥ L'été

Loma alkoi mullakin tossa reilu viikko sitten, joten nyt ainakin pitäis olla aikaa kirjotella tänne:). Se, että muistanko/jaksanko/Bulbasaur syö mun koneen on sit taas eri juttu... Oon tällä hetkellä kesätöissä puhelinmyyjänä 5x6h per viikko, joten sekin vie aikansa. But I'll do the best I can.  On muuten aika rankkaa työtä, mutta onneks mulla on tosi mukava työporukka ja muutenki kivaa. Kesäsuunnitelmia töiden lisäksi ei oo paljoa, tossa ens kuun alussa ois tarkotuksena lähteä kaverien kanssa festareille ja loppukesästä porukoiden kanssa ulkomaille... Ja 9.1 tää lähtis Ranskaan!

Vaihtarivuoteen liittyen mulla on sen verran kirjoiteltavana, että about kuukausi sitten olin Virroilla vaihtarivalmennukses. Leiri kesti viikonlopun ja oli kyllä huippua! Tutustuin tosi moneen uuteen ihmiseen ja koko viikonloppu oli täynnä ohjelmaa. Ilmapiiri oli hyvä, parempi ku oisin uskonut, vaikka ainoa mikä meitä kaikkia yhdisti oli vaihtarivuosi. Meille kerrottiin paljon
kaikkee hyödyllistä vaihtarijutuista, ja me saatiin jutella ja kysyä vanhoilta vaihtareilta kaikkea. Lisäksi meillä oli YFU:n Amazing Race, johon kuulu köysirata, sit jotai pallon heittelyy:D, asfalttiliiduil piirtelyy etc..:). Illemmalla me tehtiin vaihtarilaulu (mistä tuli itseasias aika sairaan hyvä!), katottiin Euroviisuja ja tietysti RILLATTIIN. Kaiken lisäks se Virtojen valmennuskeskus oli mun mielestä tosi kiva, tuli välillä samanlainen fiilis ku riparilla. Me majotuttiin mökeissä samaan maahan menevien vaihtarien kanssa ja siinä tutustuttiinki hyvin toisiimme.

Tässä meidän Ranska-posse:

Vasemmalta oikealle: Helmi, Suvi, meizi, Elsi ja Laura. Mimmi puuttuu... :)
Mun viikonlopun kruunas tietysti Suomen MM-kulta, vaikka mä jouduin seuraa peliä junas pätkiväl mokkulayhteydellä kaverien Fb-päivityksistä:D. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti